Matei Tugui

Updates

Posted in personale by Matei on 12 Aprilie 2010

Ultima perioada a fost destul de ocupata. Printre cele mai importante lucruri ar fi faptul ca am participat la TSY5. Adica o introducere in ceea ce inseamna strategic planning in general si in Romania, o zi de socializare intre cei 24 de participanti, sapte zile de work-shop-uri si o zi de prezentare a proiectului final si petrecere. Pe scurt, memorabil, util, destins, distractiv si promitator.

Memorabil: pentru ca am avut ca speakeri unii dintre plannerii cei mai cunoscuti de la noi.

Util: din acelasi motiv ca si memorabil si pentru ca am avut ce invata de la ei.

Destins: atmosfera nu era ca la scoala sau facultate, profesorul la catedra peste ceilalti, ci adulti care consimt sa faca un schimb.

Distractiv: am observat ca oamenii inteligenti au de obicei si simtul umorului… La care se adauga sedintele „din pauza” in care zici ca eram din nou la liceu. La final ne-am imprietenit toti pe Facebook si a ramas sa mergem la un gratar cu totii si la un baschet cu baietii, cand s-ar mai incalzii afara.

Promitator: competitia s-a desfasurat pe doua niveluri – ca echipa si individual, separat si totusi legat. Dintre cele sase echipa, prima a castigat o zi intreaga la Coca Cola HBC iar din primele trei echipe a fost aleasa cate o persoana pentru un internship in departamentul de strategie de la Propaganda, din luna mai. Printre care ma numar si eu, de aici promitator…

Dupa aceasta veste foarte buna bineinteles ca am reusit sa racesc, ceea ce s-a accentuat de sarbatori. Patru zile de Coldrex si inca patru de Humex mai tarziu dar fara nici o schimbare pe front, m-am dus la doctor. Ca urmare trebuie sa iau Pastila1 la 12 ore timp de o saptamana, Pastila2 de trei ori pe zi, Pastila3 dimineata si seara si Pastila4 in fiecare seara la aceeasi ora; si bineinteles ca se administreaza diferit – inainte de masa, imediat dupa masa, la x ore dupa masa etc.

Asadar printre sedintele de tratament, daca mai imi ramane ceva timp liber, trebuie sa ma apuc sa citesc mai serios pentru licenta, sa scap si sa am timp sa fiu Propagandist bun.

Singurul lucru pe care il mai pot spune este  –  Sanatate…

In cuvintele nemuritorului Colombo, inca ceva: oare e ciudat sa le ceri prietenia pe Facebook speakerilor de la un work-shop? Se cuvine? Si tot legat de aberatiile Facebook, un episod amuzant din SouthPark.

Tagged with: ,

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Andreea Parpala said, on 12 Aprilie 2010 at 19:25

    Eu cred ca nu-i ciudat deloc, doar vrei sa vezi si tu niste update-uri bune si sa te tii conectat la chestiile importante. Ba, daca domnii s-ar supara, ne retragem frumusel. Pe mine nu cred ca s-a suparat niciunul.

    Sanatate si spor cu licenta! 🙂

  2. Matei said, on 13 Aprilie 2010 at 16:58

    S-ar putea sa ai dreptate, cred ca o sa incerc. Merci de urari 🙂

  3. Leti said, on 14 Aprilie 2010 at 15:12

    Multumim si noi Matei pentru participare si pentru ‘making it happen’.


Lasă un răspuns

